Panoptes-4, Zautomatyzowany sensor badawczo-rozwojowy na potrzeby obserwacji obiektów w przestrzeni kosmicznej w ramach programów Space Surviliance and Tracking, Space Traffic Management, a także obserwacji asteroid, gwiazd.
Lokalizacja
Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz, Województwo Kujawsko-Pomorskie, Polska
Osoba do kontaktu
monika.pietruszewska@sybillatechnologies.com
Telefon
0048 792 356 675
Doświadczenie w branży kosmicznej
11 lat
Własny clean room oraz poziom czystości ISO
nie
Max masa testowanego urządzenia [w kg]:
n/a
Dopuszczalne wymiary testowanego urządzenia [mm x mm x mm]
n/a
Ilość pracowników zatrudnionych przy infrastrukturze
4
Doświadczenie pracowników w latach (proszę wybrać jedną odpowiedź)
11
Data kalibracji sprzętu:
na bieżąco
Godziny, w których można wykonywać testy:
godziny nocne
System akwizycji danych:
ABOT, A24N
Dostępny osprzęt:
n/a
Interfejsy elektryczne:
standardowe
Typ infrastruktury:
Panoptes -4: Zautomatyzowany sensor badawczo-rozwojowy na potrzeby obserwacji obiektów w przestrzeni kosmicznej w ramach programów Space Surviliance and Tracking, Space Traffic Management, a także obserwacji asteroid, gwiazd.
Szczelność helowa:
n/a
Pojemność robocza:
n/a
Dolna/górna temperatura:
n/a
Pojemność[l]:
n/a
Zakres temperatur:
n/a
Zakres wilgotności:
n/a
Gazy korozyjne:
n/a
Ilość wymian:
n/a
Wymiary przestrzeni pomiarowej:
n/a
Maksymalna prędkość powietrza [m/s]:
n/a
Odporność na drgania akustyczne [jednostka dB]:
n/a
Odporność na drgania akustyczne [dB]:
n/a
Zakres długośći fal [nm]:
n/a
INFRASTUKRA NALEŻACA DO podmiotu
Nazwa Firmy:
Sybilla Technologies Sp. z o.o.
Adres:
Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz, Województwo Kujawsko-Pomorskie, Polska
Telefon:
www:
www.sybillatechnologies.com
E-mail:
info@sybillatechnologies.com
INNE Z TEJ SAMEJ KATEGORII
Pracownia laserowa i obróbki skrawaniem z dużą prędkością (P8)
W Pracowni Laserowej i Obróbki Skrawaniem z Dużą Prędkością (P8) prowadzone są prace badawcze oraz wdrożeniowe z zakresu obróbki skrawaniem materiałów trudnoobrabialnych stosowanych w technice lotniczej. Aparatura badawcza stanowiąca również wyposażenie laboratorium HSM umożliwia badanie procesu skrawania w zakresie pomiaru składowych siły skrawania, temperatury w strefie skrawania, chropowatości powierzchni obrabianej oraz drgań w procesach toczenia, frezowania i wiercenia. W pracowni P8 prowadzone są także procesy osadzania i napawania proszków materiałów metalicznych z użyciem wiązki lasera, wycinania otworów o małej średnicy zarówno w materiałach metalicznych jak również ceramicznych. Opracowywane są procesy wytwarzania warstw ochronnych o dobrej odporności na korozję, również korozję wysokotemperaturową, zużycie ścierne i erozję metodą napawania laserowego z użyciem proszków stopów metali jako materiału dodatkowego.
Pracownia analizy cieplnej (P7)
Pracownia analizy cieplnej (P7) umożliwia szeroką analizę cieplną od badań minerałów, substancji nieorganicznych, metali i stopów, ceramiki, polimerów, po badania farmaceutyków, żywności i materiałów biologicznych. Kompleksowe badanie stabilności termicznej, kompozycji materiałów, przemian fazowych oraz procesów rozkładu materiałów. Pracownia prowadzi badania ważnych parametrów termofizycznych materiałów tj. przewodnictwo cieplne i dyfuzyjność cieplna, które są niezbędne przy opisie zjawisk transportu ciepła analizowanych materiałów.
Pracownia obróbki cieplnej i korozji gazowej (P6)
W Pracowni Obróbki Cieplnej i Korozji Gazowej (P6) prowadzone są procesy obróbki cieplnej nadstopów niklu, tytanu, stali narzędziowych i łożyskowych w temperaturze do 1350°C oraz procesy nawęglania i azotowania stali niskostopowych z użyciem acetylenu i amoniaku. Procesy hartowania prowadzone są nowoczesną metodą gazową w dużym ciśnieniu z użyciem medium N2 i Ar. W pracowni prowadzone są również próby żaroodporności oraz erozji i korozji-erozji.
Pracownia wytwarzania warstw i powłok ochronnych (P5)
Pracowania wytwarzania warstw i powłok ochronnych (P5) jest najszybciej rozwijającym się oddziałem Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego. Wyposażona jest w nowoczesny sprzęt, który umożliwia prowadzenie badań nad wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań do produkcji seryjnej przemysłu lotniczego, takich jak: wytwarzania warstw ceramicznych na elementach części gorącej silników lotniczych, wytwarzania powłokowych barier cieplnych TBC (thermal barrier coatings) metodą osadzania fizycznego z fazy gazowej (EB-PVD) na elementach części gorącej silników lotniczych, ochrony przed korozją stopów aluminium i magnezu stosowanych w technice lotniczej, ochrony przed korozją wysokotemperaturową żarowytrzymałych nadstopów niklu stosowanych na elementy części gorącej silników lotniczych,badania aplikacyjne dotyczące wytwarzania powłok tlenkowych na podłożu odlewniczych i przerabianych plastycznie stopów metali lekkich – magnezu i aluminium.