Przycisk zgłoś problem na stronie Zgłoś problem

Stanowisko do badań odporności na drgania akustyczne

Lokalizacja
ulica Szczecińska 65, Gdańsk, Polska
Osoba do kontaktu
dr inż. Mateusz Weryk
E-mail
rs@cto.gda.pl
Telefon
58 511 62 28
Doświadczenie w branży kosmicznej
NIE
Własny clean room oraz poziom czystości ISO
NIE
Max masa testowanego urządzenia [w kg]:
około 100 kg @ 135 dB
około 3 500 kg @ 130 dB
Dopuszczalne wymiary testowanego urządzenia [mm x mm x mm]
kształt rombu o bokach 1100 x 1100 x 800 mm i kącie ostrym 50* @ 135 dB
2000x2000x3000 @ 130 dB
Ilość pracowników zatrudnionych przy infrastrukturze
8
Doświadczenie pracowników w latach (proszę wybrać jedną odpowiedź)
technik < 3 lata
specjalista 3-7 lat
ekspert > 8 lat
Data kalibracji sprzętu:
Urządzenia pomiarowe są objęte systemem jakości ISO 17025 i są wzorcowane na bieżąco w sposób ciągły
Godziny, w których można wykonywać testy:
7:00 - 17:00
System akwizycji danych:
System NOR 850,
National Instruments,
Brüel & Kjær and HBM
Dostępny osprzęt:
- Analizator akustyczny NOR 140
- System pomiarowy NOR 850,
- inne wg. wymogów klienta
Interfejsy elektryczne:
Zasilanie 230 V, 3x400V (16A oraz 32A)
Jest możliwość podłączenia własnego zasilania.
Jest możliwość przeprowadzenia analizy ciągłości połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami
Odporność na drgania akustyczne [dB]:
130-135

INFRASTUKRA NALEŻACA DO podmiotu

Nazwa Firmy:
Centrum Techniki Okrętowej S.A.
Adres:
ulica Szczecińska 65, Gdańsk, Polska
Telefon:
58 511 62 28
www:
www.cto.gda.pl
E-mail:
rs@cto.gda.pl
Czytaj więcej

INNE Z TEJ SAMEJ KATEGORII

Pracownia laserowa i obróbki skrawaniem z dużą prędkością (P8)
W Pracowni Laserowej i Obróbki Skrawaniem z Dużą Prędkością (P8) prowadzone są prace badawcze oraz wdrożeniowe z zakresu obróbki skrawaniem materiałów trudnoobrabialnych stosowanych w technice lotniczej. Aparatura badawcza stanowiąca również wyposażenie laboratorium HSM umożliwia badanie procesu skrawania w zakresie pomiaru składowych siły skrawania, temperatury w strefie skrawania, chropowatości powierzchni obrabianej oraz drgań w procesach toczenia, frezowania i wiercenia. W pracowni P8 prowadzone są także procesy osadzania i napawania proszków materiałów metalicznych z użyciem wiązki lasera, wycinania otworów o małej średnicy zarówno w materiałach metalicznych jak również ceramicznych. Opracowywane są procesy wytwarzania warstw ochronnych o dobrej odporności na korozję, również korozję wysokotemperaturową, zużycie ścierne i erozję metodą napawania laserowego z użyciem proszków stopów metali jako materiału dodatkowego.
Pracownia analizy cieplnej (P7)
Pracownia analizy cieplnej (P7) umożliwia szeroką analizę cieplną od badań minerałów, substancji nieorganicznych, metali i stopów, ceramiki, polimerów, po badania farmaceutyków, żywności i materiałów biologicznych. Kompleksowe badanie stabilności termicznej, kompozycji materiałów, przemian fazowych oraz procesów rozkładu materiałów. Pracownia prowadzi badania ważnych parametrów termofizycznych materiałów tj. przewodnictwo cieplne i dyfuzyjność cieplna, które są niezbędne przy opisie zjawisk transportu ciepła analizowanych materiałów.
Pracownia obróbki cieplnej i korozji gazowej (P6)
W Pracowni Obróbki Cieplnej i Korozji Gazowej (P6) prowadzone są procesy obróbki cieplnej nadstopów niklu, tytanu, stali narzędziowych i łożyskowych w temperaturze do 1350°C oraz procesy nawęglania i azotowania stali niskostopowych z użyciem acetylenu i amoniaku. Procesy hartowania prowadzone są nowoczesną metodą gazową w dużym ciśnieniu z użyciem medium N2 i Ar. W pracowni prowadzone są również próby żaroodporności oraz erozji i korozji-erozji.
Pracownia wytwarzania warstw i powłok ochronnych (P5)
Pracowania wytwarzania warstw i powłok ochronnych (P5) jest najszybciej rozwijającym się oddziałem Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego. Wyposażona jest w nowoczesny sprzęt, który umożliwia prowadzenie badań nad wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań do produkcji seryjnej przemysłu lotniczego, takich jak: wytwarzania warstw ceramicznych na elementach części gorącej silników lotniczych, wytwarzania powłokowych barier cieplnych TBC (thermal barrier coatings) metodą osadzania fizycznego z fazy gazowej (EB-PVD) na elementach części gorącej silników lotniczych, ochrony przed korozją stopów aluminium i magnezu stosowanych w technice lotniczej, ochrony przed korozją wysokotemperaturową żarowytrzymałych nadstopów niklu stosowanych na elementy części gorącej silników lotniczych,badania aplikacyjne dotyczące wytwarzania powłok tlenkowych na podłożu odlewniczych i przerabianych plastycznie stopów metali lekkich – magnezu i aluminium.

GDZIE JESZCZE