Report a problem Report a problem

Usługa katalogowania

City
Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz, Województwo Kujawsko-Pomorskie, Polska
Contact person
monika.pietruszewska@sybillatechnologies.com
Phone no.
0048 792 356 675
Experience in space sector
11 lat
Level of cleanliness in ISO of own clean room
nie
Maximum mass of tested device [in kg]:
n/a
Accepted dimensions of tested device [mm]
n/a
Number of employees working for the laboratory
4
Experience of employees, in years
11
Date of calibration of testing instrument:
na bieżąco
Hours of work:
24/7
Data acquisition system:
WebPlan
Accessories available:
n/a
Electrical interfaces:
n/a
Type of infrastructure:
Usługa katalogowania
Helium tightness:
n/a
Working capacity:
n/a
Lower/upper temperature:
n/a
Capacity [l]:
n/a
Temperature range:
n/a
Humidity range:
n/a
Corrosive gases:
n/a
Number of exchanges:
n/a
Measurement space dimensions:
n/a
Maximum air speed [m/s]:
n/a
Resistance to acoustic vibrations [dB unit]:
n/a
Resistance to acoustic vibrations [dB]:
n/a
Frequency range [nm]:
n/a

The infrastructure belongs to the entity

Company name:
Sybilla Technologies Sp. z o.o.
Address:
Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz, Województwo Kujawsko-Pomorskie, Polska
Phone no.:
www:
www.sybillatechnologies.com
E-mail:
info@sybillatechnologies.com
Read more

OTHERS OF THE SAME CATEGORY

Pracownia laserowa i obróbki skrawaniem z dużą prędkością (P8)
W Pracowni Laserowej i Obróbki Skrawaniem z Dużą Prędkością (P8) prowadzone są prace badawcze oraz wdrożeniowe z zakresu obróbki skrawaniem materiałów trudnoobrabialnych stosowanych w technice lotniczej. Aparatura badawcza stanowiąca również wyposażenie laboratorium HSM umożliwia badanie procesu skrawania w zakresie pomiaru składowych siły skrawania, temperatury w strefie skrawania, chropowatości powierzchni obrabianej oraz drgań w procesach toczenia, frezowania i wiercenia. W pracowni P8 prowadzone są także procesy osadzania i napawania proszków materiałów metalicznych z użyciem wiązki lasera, wycinania otworów o małej średnicy zarówno w materiałach metalicznych jak również ceramicznych. Opracowywane są procesy wytwarzania warstw ochronnych o dobrej odporności na korozję, również korozję wysokotemperaturową, zużycie ścierne i erozję metodą napawania laserowego z użyciem proszków stopów metali jako materiału dodatkowego.
Pracownia analizy cieplnej (P7)
Pracownia analizy cieplnej (P7) umożliwia szeroką analizę cieplną od badań minerałów, substancji nieorganicznych, metali i stopów, ceramiki, polimerów, po badania farmaceutyków, żywności i materiałów biologicznych. Kompleksowe badanie stabilności termicznej, kompozycji materiałów, przemian fazowych oraz procesów rozkładu materiałów. Pracownia prowadzi badania ważnych parametrów termofizycznych materiałów tj. przewodnictwo cieplne i dyfuzyjność cieplna, które są niezbędne przy opisie zjawisk transportu ciepła analizowanych materiałów.
Pracownia obróbki cieplnej i korozji gazowej (P6)
W Pracowni Obróbki Cieplnej i Korozji Gazowej (P6) prowadzone są procesy obróbki cieplnej nadstopów niklu, tytanu, stali narzędziowych i łożyskowych w temperaturze do 1350°C oraz procesy nawęglania i azotowania stali niskostopowych z użyciem acetylenu i amoniaku. Procesy hartowania prowadzone są nowoczesną metodą gazową w dużym ciśnieniu z użyciem medium N2 i Ar. W pracowni prowadzone są również próby żaroodporności oraz erozji i korozji-erozji.
Pracownia wytwarzania warstw i powłok ochronnych (P5)
Pracowania wytwarzania warstw i powłok ochronnych (P5) jest najszybciej rozwijającym się oddziałem Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego. Wyposażona jest w nowoczesny sprzęt, który umożliwia prowadzenie badań nad wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań do produkcji seryjnej przemysłu lotniczego, takich jak: wytwarzania warstw ceramicznych na elementach części gorącej silników lotniczych, wytwarzania powłokowych barier cieplnych TBC (thermal barrier coatings) metodą osadzania fizycznego z fazy gazowej (EB-PVD) na elementach części gorącej silników lotniczych, ochrony przed korozją stopów aluminium i magnezu stosowanych w technice lotniczej, ochrony przed korozją wysokotemperaturową żarowytrzymałych nadstopów niklu stosowanych na elementy części gorącej silników lotniczych,badania aplikacyjne dotyczące wytwarzania powłok tlenkowych na podłożu odlewniczych i przerabianych plastycznie stopów metali lekkich – magnezu i aluminium.

WHERE ELSE